Design-web.nl forum

Lessen, tutorials en scripts in html, css, javascript, php en mysql.  

All times are UTC + 1 hour

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: E-MAILINGS MET ABSOLUTE LINKS NAAR BEELDEN
PostPosted: Sat May 30, 2009 3:37 pm 
Newbe

Hallo,

Ik heb een e-mailing gemaakt met afbeeldingen in, en met absolute links naar die afbeeldingen, zodanig dat de afbeeldingen niet als bijlage verschijnen in de mailbox van de ontvanger (de afbeeldingen bevinden zich online op een server). Bij het testzenden van de e-mailing naar mijn eigen outlook, outlook express en hotmailaccounts zag ik dat de afbeeldingen wel nog steeds als bijlages verschijnen in de hotmailadressen, terwijl dat toch niet zou mogen en zelfs kunnen dacht ik.

Is hier een simpele verklaring voor? Ik heb al vele e-mailings van onder andere Microsoft ontvangen, mét afbeeldingen, maar zonder dat die afbeeldingen dan nog eens als bijlage zijn bijgevoegd.

Thanks

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Jun 04, 2009 5:22 pm 
Moderator

Ik zou zeggen, vergelijk de code van die "goede" mailtjes eens met die van jou zelf.
(Hoe je in Outlook (Express) of Hotmail de email headers bekijkt weet ik niet, dat zul je zelf even moeten uitzoeken, maar zo heel moeilijk zal het niet zijn. En anders moet je de mailtjes even openen in een webmail client die niet probeert op een desktop applicatie te lijken (squirlmail ofzo), daarin staat gewoon een linkje "Show headers".)

Sowieso kunnen we helemaal niets als je ons niet laat zien hoe jij jou mailtjes opbouwt.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC + 1 hour