Design-web.nl forum

Lessen, tutorials en scripts in html, css, javascript, php en mysql.  

All times are UTC + 1 hour

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Nieuwe design site
PostPosted: Thu Nov 20, 2008 1:18 pm 
Newbe

Hey iedereen,

De afgelopen weken ben ik bezig geweest met een website waarin ik mijn eigen link verzameling van hippe, handige en gave websites in een overzicht heb verwerkt.

Ik dacht ik zal hier is een linkje geven om eens te kijken hoe er over gedacht wordt. De website heet Lost In Design . Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Profile  

Post subject: Re: Nieuwe design site
PostPosted: Sat Dec 06, 2008 1:11 pm 
Newbe

mzilla wrote:
Hey iedereen,

De afgelopen weken ben ik bezig geweest met een website waarin ik mijn eigen link verzameling van hippe, handige en gave websites in een overzicht heb verwerkt.

Ik dacht ik zal hier is een linkje geven om eens te kijken hoe er over gedacht wordt. De website heet Lost In Design . Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Eens een keer een andere site dan normaal! Leuk concept, hier en daar misschien nog wat bijschroeven en iets opleuken en dan komt het helemaal goed!

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Dec 10, 2008 4:53 pm 
Newbe

Bedankt voor de positieve reactie, wat zou ik bij kunnen schroeven? Uit de statistieken blijkt in ieder geval dat bezoekers het stem mechanisme met de sterretjes niet lijken te begrijpen. Dit is in ieder geval iets wat misschien moet veranderen. Verder zat ik te denken om nog wat web 2.0 features toe te voegen, zoals misschien de personalisering van de startpagina en een klein weblog.

Profile  

Post subject: Re: Nieuwe design site
PostPosted: Sat Nov 20, 2010 2:26 pm 
Newbe

Hello,

Ik doe mee met een designwedstrijd (avro) en wil jullie vragen om allemaal op mij te stemmen! (10 punten) Zou super zijn!! Ik heb de jurk gemaakt van postelastieken (geweven) en bamboe! Evt. reacties zijn welkom!

Link:
http://fotowedstrijd.mijnalbum.nl/avro/ ... photoid=82

Thanks!!!!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 1 hour